lørdag 1. oktober 2011

Tilbakeblikk ...

...

Det står Oktober på kalenderen, og det er under 3 måneder til jul. Kakemennene er kommet i butikken, og julebrusen og marsipanen er vel like om hjørnet. September har vært preget av mye innekos grunnet regnet, men Lykkeliten og jeg koser oss uansett.


Idag skal nest minste lillebror overta sin ny leilighet, og jeg skal kjøre ham. Skulle nesten tro det var jeg som skulle flytte, for jeg er så spent på å se den nye leiligheten! Leiligheten ligger også like ved min favorittbutikk AC home på Askøy. Masse unnskyldninger for å besøke både bror og butikk :)


PS. Gratulerer så masse med overstått 25 årsdag som var igår lillesøsteren min. 
Kjempeglad i deg, stå på videre !!!






Ønsker deg som er innom en fortsatt flott helg. Været er ikke noe å si på idag :)

 - Jeanette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar