mandag 17. oktober 2011

Detaljer fra barnerommet

Dette innlegget har jeg prøvd å lage i flere dager no, men blir liksom ikke skikkelig fornøyd med bildene. Grunnet lilla vegger og dårlig lys er dette et rom jeg sliter med å ta bilder av på denne årstiden. Men shit au, det får gå som det går. 



I sommer malte jeg to av veggene på barnerommet lilla, etter Lykkelitens ønske. Jeg angrer litt på fargen, men Lykkeliten er fonøyd og det er ikke verre enn at jeg kan male over igjen ved en senere anledning. 





- Jeanette -


5 kommentarer:

  1. Synes fargen så HERLIG jentete ut jeg ;)
    Viktigste er jo at de "små" trives. Men for oss som er litt mer enn gjennomsnittet opptatt av interiør, er det jo greit at vi liker det litt vi også...
    Ha en fin uke.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Nei, nei, nei.. du skal ikkje vær misfornøyd! Alt ser kjempefint ut og lillafargen er bare HERLIG! Du har all grunn til å vær fornøyd - nydelig blogg, nydelig smak :) Og det mener jeg.

    SvarSlett
  3. Kjempesøte detaljer!!
    Syns det så kjempefint ut: )
    Skoene og greinen var lekkert!

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder fra rommet. Ser ut som en alldeles deilig farge:)

    Klem Vivian

    SvarSlett
  5. Hihi, så bilde av hyllene jeg kjøpte for deg på Ikea i Oslo en gang, og sendte i posten?

    Eirik

    SvarSlett