mandag 31. oktober 2011

Kokosboller

I helgen prøvde jeg meg på kokosboller, og de ble helt fantastiske. Så enkelt, delikat & smakfult. 


 Desverre hadde jeg ikke vannballonger, så bollene ble litt store. I tilegg lærte jeg at det kan være lurt å avkjøle kremen i kjøleskap før den sprøytes i sjokoladebollene. 


 Oppskiften fant jeg på den flotte bloggen Sweets 2 Share, og kan virkelig anbefales.
Har fortsatt en igjen som jeg skal kose meg med etter at Lykkeliten har lagt seg ikveld :)





Fortsatt fin mandag ønskes fra meg til deg

- Jeanette -


3 kommentarer:

  1. wow, de var utrooolig nydelige. de må jeg også prøve meg på! syntes det var nydelig at sjokoladen var litt større enn kremen!

    SvarSlett
  2. holder de seg godt forresten? skal feire bursdag her på søndag, kan jeg da eventuelt lage de på lørsdag? eller er de best samme dag?

    SvarSlett
  3. Snakk om flaks!!
    Prata med mannen tidligere idag om at jeg har så lyst til å prøve å lage kokosboller, men hvordan!!
    Å jommen kom jeg over bloggen din via NIB!
    TAKK! :-D

    SvarSlett