fredag 21. oktober 2011

Torsdagen ...

Torsdag hadde jeg familiemiddag her hos meg i anledning at min tante har tatt turen til Norge. Å samle familien er alltid like koselig, og det lå bare et par smuler igjen da alle var mette. Det ser jeg på som noe positivt, og det er deilig å ikke sitte igjen med en masse rester man må kaste.

Bordet ble dekket enkelt og lyst med kongler og stjernedryss fra Riviera Maison. 


Glassene er merket med dymo etter Lykkelitens ønske. Hun mener det viktigste er at gjestene vet hvor de skal sitte. Med så mange personer, hovedrett, dessert, spill og diverse som blir tatt av og på bordet var det også praktisk å merke glassene slik. 


Utpå kvelden fant min søster ut at hun skulle passe Lykeliten slik at jeg kunne være med min mor, samboer og tante på Klypa (revy). Kjempekoselig og vittig kveld. Og for å toppe det hele hadde hun tatt oppvasken da jeg kom hjem. TUSEN TAKK!





Ønsker deg en riktig god helg i regnet. Her skal det koses!!!

- Jeanette -


3 kommentarer:

  1. Koselig blogg og lys og delikat side....ses innom min blogg neste gang?

    Lisette:=)

    SvarSlett
  2. Snyggt dukat! Gillar texten på glasen, vilken god idé:)!

    kram CC

    SvarSlett
  3. Så fint du har dekket og liker ellers stilen din! :) Hvor har du kjøpt de fine plakatene på barnerommet med bokstaver og tall på? Jeg har vært på jakt etter sånne en stund :) Ellers tusen takk for koselige ord i bloggen min, det setter jeg virkelig pris på :) Håper din fredag er helt fabelaktig så langt og at du får en herlig helg! PS: Ser at du bor i Sund, bestevenninnen min er derfra :) Men hun bor utenlands. Klem

    SvarSlett