søndag 9. oktober 2011

DIY Perleskål

Koselig søndagssysler på en grå regnværsdag.



1. Finn ut hvilke skål du skal bruke.
2. Smør skålen rikelig med olje.  
3. Fyll skålen med perler. Det skal ligge et lag av perler i hele skålen. 
4. Sett skålen i ovnen på 200 grader i ca 10 minutter. Følg godt med. 
Når perlene er smeltet litt i hverandre er skålen ferdig.
5. La skålen avkjøle seg, men husk å løsne perlene litt fra skålen mens den ennå er varm. 



Fyll skålen med noe godt og du har en flott hjemmelaget gave. Til jul kan skålen lages i "julefarger" og fylles med nøtter!





- Jeanette - 


10 kommentarer:

  1. Aldri sett lignende. Kanon stilig, Jeanette ;-)

    SvarSlett
  2. Åh!! Utrolig kult!! Hva slags skål bruker du, slik at det tåler ovnen?

    SvarSlett
  3. Supertips, perler har vi nok av! Takk. ☺

    SvarSlett
  4. Den der likte jeg kjempe godt!
    Herlige farger, kreativt og noe litt utenom det vanlige ;)
    Likte bloggen din også jeg, så legger meg til som følger og titter snart innom igjen.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Bra tips! Det skal jeg teste ut idag. Nok av tid her jeg sitter med vannkoppbarn...

    SvarSlett
  6. Så utrolig stilig.
    Denne ideen skal jeg jammen meg stjele:)

    Birthe

    SvarSlett
  7. Såååå stilig!
    Aldri sett på maken, god ide!
    Tusen takk for at du deler :D

    SvarSlett
  8. Så utrolig flott skål, og så blir man jo så glad av alle fargene;D
    Slenger meg på som følger:)

    SvarSlett
  9. Såå artig =) Venter et spann med perler i posten denne uka,da skal jeg sannelig prøve dette =)

    SvarSlett
  10. Supermorsom idè! Det må vi prøve!

    SvarSlett