lørdag 23. april 2011

Siste påskedager ...

Da går påsken mot slutten, og imorgen vender vi nesen hjemover mot Bergen. Vi har hatt noen fantastiske dager her på Geilo, med SOL, påskesnop, pinnekjøtt, lange turer, koselige antikk & interiørbutikker og hyggelig selskap. Men om jeg skal være helt ærlig, så gleder jeg meg  til å reise hjem. Ikke fordi ferien er over, men fordi jeg skal plukke med meg Lykkeliten på vei hjem. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å treffe henne igjen. Holde rundt henne og fortelle hvor mye jeg elsker henne. Mandag skal vi bare kose oss og være glade for at vi har hverandre.



Hvis du ikke får barn, blir du syk av lengsel. Får du barn, blir du syk av bekymring.
                                                                                                                        


Ønsker deg en fortsatt god påske !

3 kommentarer:

  1. Det er rart hvordan vi savner våre søte små. Alltid godt med en god klem når man har vært borte fra hverandre en stund.

    Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  2. Koooose dere masse sammen:))

    SvarSlett