mandag 25. april 2011

LYKKEdag

Da var påsken over, og Lykkeliten og jeg har hatt en fantastisk siste påskedag med gode venner. Imorgen innhenter hverdagen oss igjen - og selv om det er godt med ferie, er det alltid godt å komme tilbake til det normale.


For en lykkedag
full av solskinn
full av latter
full av smil
full av smil

For en lykkedag
full av venner
full av fregner
full av bær
blå blå bær

Forglem meg ei
selv om dagen er over
selv om solen er søvnig og sliten
Forglem meg ei
selv om blomstene sover
jeg er her selv om jeg er bitteliten

Nå har dagen blitt kveld
full av måneskinn
full av stjerner
full av natt
så god, god natt

Tekst  av Christine Sandtorv
fra cd’en Stjerneteller.



 
Ønsker deg en god start på uken !!!

1 kommentar:

  1. Så godt å ha dere her og takk for en kjempekos tur sammen. Håper det ikke blir lenge til neste gang. Ha en god uke dere også

    SvarSlett