lørdag 2. april 2011

Den store vaskedagen

Da var det endelig helg - med tåke & regn!
Denne helgen har jeg barnefri, og jeg skal ta tilbake kontrollen i huset. Jeg ligger flere uker på etterskudd, det er til å bli sprø av. Idag skal jeg vaske gulv, klær, sengetøy, kjøkken, bad og det som kan vaskes.

Egentlig pleier jeg å kjøpe blomster som belønning etter at jeg har vasket huset, og egentlig pleier jeg å ta helgevasken på torsdager. Men slik ble det ikke denne helgen. Og egentlig var det vel prinsessen som ville ha disse påskeliljene. Det var også prinsessen som ville ha dem i lena skålen. Og jammen ble det ikke fint, en artig vri.


Kanskje har jeg en liten jente med grønne fingre, for det har ikke jeg. Blir spennende å se hvor lenge påskeliljene holder seg.



Ønsker deg en fabelaktig helg !!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar