lørdag 26. november 2011

Lite som minner om jul ...

Det er lite som minner om jul her i huset. Jeg har brukt lørdagen på å planlegge bursdag og vaske. Helt ærlig så kunne jeg nok vært ferdig for mange timer siden, men når jeg går sånn alene så blir det ofte litt rydding og masse dulling. Adventsstake har jeg heller ikke laget. 

Da det ennå var dagslys fikk jeg tatt noen bilder av lysfatet mitt, som jeg ikke vil bytte mot en adventsstake. 


 Syntes reinsdyret er helt bedårende, og ønsker meg flere i mindre størrelser. 


Imorgen blir det ennå mer dulling, da jeg skal prøve å lage pompomèr. Jeg gleder meg.





Fortsatt god lørdagskveld til vakre blogglesere.

- Jeanette -


1 kommentar:

  1. Den hjortestaken der har jeg såå lyst på! Nydelige bilder :)

    Fabelaktig lørdagskveld til deg.
    Her er det båten over, blir spennende og se om stormen tar oss eller ei *blunke*

    Maiaklem

    SvarSlett