tirsdag 9. august 2011

Ny trekasse

En tur innom Kremmerhuset forrige uke resulterte i litt nytt. Trekassen er satt på kjøkkenet, men jeg klarer ikke helt bestemme meg. Foreløpig inneholder den en krukke havregryn, en krukke sukker og skjønne skjeer fra rice - i håp om at jeg skal lage havregryn litt oftere (frokost & kvelds). 





Kunne tenkt meg en make trekasse i spisestuen, som er under forandring igjen. Men vi får se, kanskje havner den i spisestuen etterhvert. 

Her i huset har mor lyst å gå på cirkus, men Lykkeliten nekter. Parkskrekk er ikke noe morsomt. Ikke vil hun på tivoli, fonøyelsesparker, cirkus og hun blir livredd alle som er utkledd. Noen som har noen tips (?), dette er helt nytt for meg. 





- Jeanette -


1 kommentar:

  1. Kanskje du skal lage et karneval med gode venner, der hun må kle seg ut. Du og naturligvis. Da blir iallefall ikke det så skummelt og kan kanskje lette litt på redselstrykket..

    SvarSlett