søndag 14. august 2011

Gule sitroner

Da er snart ferien over for denne gang, og vi vender tilbake til jobb & skole. Selv om det føles som om jeg har hatt ferie i evigheter, kan jeg ikke skjønne hvor fire uker har tatt veien. Vi møter en spennende høst med skolestart for Lykkeliten, og jeg grugleder meg. 


Ikveld har jeg hatt besøk av gamle og nye venninner - og det ble en flott avslutning på ferien. Temaet for kvelden var sitroner, som var ganske tilfeldig. Oppi alle prosjektene mine hadde jeg helt glemt å tenke på både mat, dessert & borddekking - og da jeg bestemte meg for å lage sitronfromasj til dessert, ble det liksom bare slik. Meningen var å dekke bordet med sitroner, og gjøre litt mer utav temaet. Men tiden strakk ikke til, så det ble enkelt med en sitronskive på glasset, gult bånd og sitroner til pynt. 





Ønsker deg som er innom en flott søndag. Siste feriedag her i huset skal nytes !!!

- Jeanette - 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar