lørdag 2. juli 2011

Nye veier ...

Sommeren i Bergen er ikke mye å skryte over,og når vi endelig får en fin dag begynner det å regne på ettermiddagen. Jeg får enn så lenge leve på disse solfylte bildene tatt forrige søndag, av Lykkeliten med onklene sine. 



Her i huset har mor 10 arbeidsdager igjen før ferie, mens Lykkeliten har 10 dager igjen i barnehagen for godt. Et nytt kapittel starter for Lykkeliten. Nye veier skal taes. Hun må stå på egne bein og stole på seg selv. I over fem år har jeg hatt Lykkeliten ved min side, både hjemme og i barnehagen. Lykkeliten kan nesten ikke vente til skolestart, jeg gruer meg til å måtte slippe taket. Å bli skolejente, gå egne veier, få nye venner, lekser, sfo - en stor milepæl for en liten 5 åring, mer skremmende for mor. Lille prinsessen min vokser så altfor fort.





Ønsker deg en flott sommer, måtte det bare slutte å regne!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar