lørdag 28. mai 2011

Ensom rose

Da var det igjen lørdag, og jeg sitter godt plantet i sofaen. Lykkeliten er hos pappaen sin denne helgen, mens jeg passer Verdens beste Oliver. Igår hadde vi sommerfest på jobben, en koselig kveld med høy dansefaktor & gode kollegaer. Kjenner jeg blir mer og mer glad i kommunen og alle menneskene jeg treffer. Jeg tror at å flytte ut hit er noe av det beste jeg har gjort, både for meg og Lykkeliten. Og jeg er veldig glad for at det er her ute hun skal begynne på skole til høsten.




På kjøkkenbordet står en nydelig rose. Rosen var det en kollega som skal slutte som gav meg. En fantastisk fin tanke, og en fantastisk flott rose som får meg til å smile hver gang jeg ser på den.




Jeg ønsker deg som er innom en fortsatt flott helg. Jeg setter stor pris på alle som tar seg tid til å lese & kommentere bloggen min. Masse fine ord som gir meg inspirasjon til å fortsette.




- Jeanette -


1 kommentar: