mandag 2. mai 2011

Diamanter

Da var uken igang, og jeg kjenner den kommer til å bli lang. Solen glimter med sitt fravær og det er kaldere i luften. Men alikavel er det vår, og vi tilbringer største deler av dagen på jobb ute. Mai er en fantastisk måned!

For en tid tilbake kjøpte jeg lysekrone til spisestuen. Jeg har alltid likt de vanlige lysekronene som veldig mange har, men da jeg så denne ble jeg veldig begeistret. Og ennå gøyere er det at jeg ikke kjenner noen som har lik. Lykkeliten hadde kun ett krav - DIAMANTER. Kronen har masse diamanter, dermed var både mor & datter fornøyd !


Lysekronen henger i spisestuen, og snille pappaen min har hengt den opp med dimmer.
KOSELIG, og kan virkelig anbefales !!!




Ønsker deg en flott uke med masse sol & latter !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar