onsdag 4. januar 2012

Wik & Walsøe

Bursdag er gøy, uansett alder. Jeg elsker pakker, og til 30 årsdagen min fikk jeg mye fint.
Fra de skjønne kollegaene mine fikk jeg to lyslyker fra Wik & Walsøe.
En nydelig serie jeg aldri kommer til å gå lei.



 Alven symboliserer drømmer, håp og troen på det umulige. De er livsglade og oppfører seg edelt. Alven er naturens engler; smarte og sterke hjelpere for menneskene og jorden.   

Lysskålen er fantastisk nydelig med sin gjennomsiktighet når man har tent lys i den. Alle produktene er håndlaget, og hver eneste Wik & Walsøe gjenstad er derfor helt unik. 
Nydelig symbolikk og nydelig porselen. 






- Jeanette -


1 kommentar:

  1. Hyyl!! Det e så fint!! Blitt heilt forelska :) Fikk seks middagstallerkner og ei skål til jul - og mere skal det bli. Snille kollegaer du har da!! :)

    SvarSlett