torsdag 26. januar 2012

Bare rett innom

... for å ønske deg en riktig god helg. 

Har fått litt tilbakemelding på at jeg blogger for lite, men jeg rekker bare ikke over alt for tiden. 


Hadde store planer om å få tatt litt bilder i helgen, men da en god venn lurte på om å få låne kameraet kunne jeg ikke si nei. Bloggen kan vente. Har endelig fått ryddet litt i skapene og fått en oversikt over hva jeg egentlig har, noe som resulterte i litt bytting og flytting på vaser & lysestaker. Jeg har så lyst å ha så mye mer framme enn hva som er fint, og måtte derfor bytte litt rundt på ting. 
Snakk om luksusproblemer, og ennå er ønskelisten lang !!!





- Jeanette -








1 kommentar:

  1. Flott bilde!
    Alveserien er så søt ♥
    Her er det og slik at pynten må rullere litt, så ikke det blir for mye på en gang:)

    SvarSlett