onsdag 4. januar 2012

MIN dag ...

... idag. 

Idag fyller jeg 30 år, og jeg har både fått gaver, blomster på døren og bursdagssang fra skjønne små barn. Det er fantastisk å ha bursdag med så mange gode venner rundt seg, og alder er bare et tall !!!!


De nydelige tulipanene hang på døren da jeg kom hjem fra jobb, og er fra to skjønne venninner.
Ennå er kvelden ung, og jeg gleder meg ...  





Fortsatt god kveld og godt nyttår til deg. Lenge siden forrige innlegg, men jeg håper det skal bli bedre.
 Jeg har ikke lagt ned bloggen, er bare litt fraværende for tiden.

- Jeanette -



3 kommentarer:

  1. Hipp hurra og gratulerer med dagen!! Må du få en super bursdag!:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med dagen!
    Nydelige tulipaner ♥
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Hipp hurra for deg!

    Klem fra Eirik

    SvarSlett