mandag 8. august 2011

Fiducia

To hele dager fikk vi i København før vi kjørte mot Tyskland, og den ene dagen ble brukt til shopping. Jeg ønsker meg tilbake til København, men da uten Lykkeliten. Shopping er ikke hennes store favoritt (så sant det ikke gjelder leketøysbutikker).

Selv med en sta 5 åring på slep, var det ikke vanskelig å shoppe. Interørbutikkene var overfylt med dansk design, og det var en drøm å kunne se alt som jeg tidligere bare har sett på nettet. Før jeg reiste hadde jeg et ønske om å komme hjem med Fiducia vasen fra Kahler (som har stått på ønskelisten i ett år). Vasen er bare helt utrolig nydelig, og jeg ELSKER den.



Har tatt litt bilder idag, så no har jeg et lite blogglager :) Håper på å få blogget litt mer enn jeg har gjort de siste månedene. Ellers skinner solen omsider i Bergen også, og vi tar siste ferieuken helt med ro. Håper på å få brukt utemøblene & grillen litt til før vinteren (?) kommer. 





Ønsker den en fortsatt strålende dag, måtte solen skinne på deg.


1 kommentar:

  1. Den er kjempefin!! Skjønner godt at du har siklet etter denne :) Gleder meg til flere blogginnlegg - vært aaalt for stille fra deg den siste tiden ;)

    SvarSlett