torsdag 18. august 2011

Badet

Da har hverdagen innhentet oss, og tiden strekker ikke alltid til. Denne uken har rast avgårde, samtidig som den har vært kjempetøff. Det er ikke bare enkelt å begynne på jobb etter 4 uker med ferie. 

De to siste ukene har jeg brukt på å male badet. Det har gått sakte, men framover (og fortsatt mangler det et strøk her og der). Jeg har faktisk hvitt bad, og det er veldig rart. Fra før var badet beiset rødt & grønt, som faktisk ikke var så ille som det høres ut. Men mulighetene blir litt større med hvitt bad føler jeg, før kunne jeg ikke kombinere med noen farger. ALT ble kræsj!   


De turkise håndklærne  er kjøpt på living, og var på 50%. Trekassen er også kjøpt på Living, men står ikke lengre på badet. Hva jeg har gjort med den kommer i eget innlegg imorgen :)





Ønsker deg en god helg, den nærmer seg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar