søndag 17. juli 2011

Velkommen inn ....

Vaske bilen, huset & klærne - Check
Pakke, pakke & pakke - Check
Avtine frys og kjøl, samt spise opp all mat som ikke holder seg - Check


Da var jeg nesten klar for å sette meg i bilen og kjøre, det eneste som mangler er Verdens beste datter. Hun har vært hos pappaen sin i to uker, og det skal bli skjønt å få henne hjemme igjen. I et par uker no skal vi være turister, spise is & nyte lange bekymringsfrie sommerdager sammen.

Ah, hvor jeg gleder meg til å spise den første sommerisen (venteisen) på fergekaien sammen med Lykkeliten.

 

Siden huset no endelig er vasket, kunne jeg idag ta noen bilder av gangen. Jeg liker godt det svarte mot det hvite, og syntes det skaper en spennende kontrast. Første dør til høyre er Lykkeliten sitt rom, mens glassdøren går inn til spisestuen. Det er en smal og liten gang, men å holde den ryddig hjelper på. Jeg er så heldig å ha en liten garderobe (døren lengst til venstre), slik at jeg slipper å ha jakker & sko synlige. 



Jeg håper du koser deg i sommer sammen med familie og gode venner, det skal vi !!!





- God sommer -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar