onsdag 13. juli 2011

Snart ferie ...

......

Da er det kun 2 arbeidsdager igjen til ferie, og jeg gleder meg. Selv om jeg vet at jeg kommer til savne jobben, vet jeg også at det kommer til å bli godt med 4 uker fri. 4 uker uten vekkerklokke, 4 uker med Verdens nydeligste prinsesse, 4 uker hvor vi bare kan tenke på oss selv, 4 uker med bilferie, hyttetur, grilling og kos på kaien. Jeg gleder meg, og det vet jeg Lykkeliten gjør også. 

Allerede mandag drar vi til Stavanger med gode venner, for å besøke Kongeparken. Onsdag tar vi båten Sandefjord - Strømstad, på en ukes bilferie med min søster. Vi har ikke planlagt for mye, men Liseberg, Legoland, Dyreparken i Kristiansand & København Zoo står høyt på listen over steder vi ønsker å dra. Ellers kjører vi mot solen!



I helgen var min søster, som til vanlig bor i Stavanger, på besøk i Bergen. Hun hadde med seg en venninne som aldri hadde vært i Bergen, og da måtte vi selvfølgelig ta oss en tur på Fløyen. Bergen viste seg fra sin beste side med SOL, og vi storkoste oss. Da vi kom ned stod Lykkeliten og ventet på oss, og gjensynsgleden mellom Lykkeliten & tante er alltid like stor. 





Ønsker deg en fortsatt flott sommer, her skinner solen fra skyfri himmel !!!


1 kommentar:

  1. Ønsker dere en fantastisk SOMMER:))
    Klem fra meg og Oliver <3

    SvarSlett