onsdag 20. juni 2012

I`m back ...

... fra en lang pause som ble lengre enn planlagt.

De siste 8 ukene har jeg pusset opp her hjemme, og selv om jeg ikke er helt i mål så har det skjedd store forandringer. 


  Den store svarte skinnsofaen er solgt og erstattet med nye lyse møbler, og veggene har fått seg et strøk med fargen hvit lin. Hvit sofa byr sikkert på utfordringer etterhvert, men akkurat no er jeg så fornøyd at jeg ikke kan la være å smile når jeg ser resultatet av flere ukers hardt arbeid. 

Så får vi ta utfodringen når den kommer ...





Måtte du som er innom få en flott onsdag. 

- Jeanette -



3 kommentarer:

  1. Du er SÅ flink!! Det ble bare helt nydelig - gleder meg til du viser enda mer ;)

    Ha en god dag! Klem :)

    SvarSlett
  2. Å, det er den beste følelsen - når man er så fornøyd med noe at man bare MÅ smile!
    Det ser kjempefint ut - så flink du har vært: )
    -Kristin-

    SvarSlett
  3. Herlig å se deg tilbake! Gleder meg til alle nye innlegg! Håper du har en god dag:)

    SvarSlett