lørdag 4. februar 2012

Deilig deilig lørdag

Ute er det kaldt og hvitt. Jeg har fått sovet lenge, føler meg uthvilt. Alene hjmme. Blogging. Nystekte rundstykker til frokost og middag ikveld med Verdens beste søster. Deilig lørdag!

Det er lenge siden julaften, men jeg må alikavel vise hva jeg fikk av mine fire yngre fantastiske søsken. Nemlig en splitter ny hvit Kitchen aid kjøkkenmaskin!


Som barn var det ikke alltid like lett å være fem søsken, og vi kranglet mye. Men no som alle er voksne og vi slipper bo i samme hus, har vi stor glede av hverandre. Og ekstra stas er det når de kjøper en så flott gave til storesøsteren sin :) Føler meg bittelittegrann bortskjemt!





Deilig lørdag videre. Jeg vurderer bake noe !!?

- Jeanette -


3 kommentarer:

  1. Beste kjøkkenmaskinen :) Å bake går som en lek med den der ;) Du er jammen heldig som fikk den til jul ja! Nyt alenehelgen med tid til akkurat det du vil. Klem Anette

    SvarSlett
  2. Åh så heldig du e!! E fylle 30 til sommeren og da står dinna øverst på ønskelista :) Tror egentlig den blir i dyreste laget da, så Kenwood duger fint også :) Ha ei finfin helg!!

    SvarSlett
  3. Snille søsken det:)
    Var nok ikke alltid lett og være eldst i en flokk på 5 nei, men som du sier, så har dere det nok veldig kos nå:)

    Elsker min KA og, den baker de herligste saker:)

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett