søndag 8. januar 2012

Vårens fargenyanser

Til jul & bursdag fikk jeg ny etterlengtet seng av mine foreldre. Men før sengen kan flytte inn må rommet males. Dermed er helgen blitt brukt til å finne den riktige fargen til drømmesoverommet. 


En liten titt på inspirasjonsbildene fra Tine K vår - og sommer kolleksjon sier at de duse fargenyansene som hvitt, beige og blåtoner er vårens farger. Forsiden til det nyeste rom123 er også preget av de samme fargenyansene. Behagelige og rolige farger som jeg liker veldig godt. 


 All Foto: Tine K
Jeg ønsket en moderne & tidløs farge, som samtidig var tidsriktig. En farge som skaper en "stille luksus" og god harmoni. Jeg ønsket et vakkert og rolig rom, med en stor seng som jeg kan krype ned i hver kveld. 

Jeg håper jeg no har valgt riktig farge, og at resultatet blir så bra som jeg forestiller meg. Kanskje blir soverommet mitt nye favorittrom i huset. 





Ønsker deg som er innom en riktig så flott søndag videre


- Jeanette -


4 kommentarer:

  1. Flott søndag til deg også...
    Herlige bilder, får en til å vente på sommeren :)

    Gratulerer med dagen som var ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Det er kjempefine farger:)
    Spesielt til et soverom!
    Lyst og lekkert - kan ikke bli feil ♥
    Høres deilig ut og skulle pusse opp soverommet, det står på planen her og, men andre ting først:)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. De bildene fra Tine K er så lekre, gleder meg til kolleksjonen er på plass i butikkene! Spent på å se ditt "nye" soverom :) Ha en fortsatt fin tirsdag! Klemmer

    SvarSlett
  4. ÅÅhh det er de fineste fargene! Blått er min favoritt :) Nå er jeg veldig spent på å se bilder av ditt nye soverom! Klem Anette

    SvarSlett