mandag 13. juni 2011

Endelig ....

.... virker tastaturet på datamaskinen min igjen. Det har vært en lang pinse med mye frustrasjon. Jeg kunne se tusenlappene fly ut av vinduet og hele sommeren i vasken. Det er mye jeg har hatt lyst til å blogge om, men med kun skjermtastatur ble det for innviklet. Så da tastaturet plutselig begynte å virke, steg humøret mitt betraktelig og skuldrene senket seg. Det er så vidt jeg tør å ta i maskinen, og ikke vet jeg hvordan det går når jeg slår den av.

Sukk, hvor avhengig jeg er av datamaskinen - det er nesten litt skummelt.

Lykkeliten har vært hos pappaen sin denne helgen, men kom hjem igår kveld. Dagen idag har vi tilbrakt ute i solen. En fantastisk dag med Verdens beste jente. Smilet og gleden hun utstråler når hun får dra bort til stranden eller ut på kaien, får de fleste bekymringer til å forsvinne. Hun betyr alt for meg, og jeg ELSKER henne ubeskrivelig høyt. 



 Fant et nytt program på Picasa som heter Picnik, med større redigeringsmuligheter og flere tekstyper. Dette var gøy!





Håper du har hatt en fin pinsehelg, og ønsker deg en flott uke videre !!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar