søndag 13. mars 2011

Hyggelig selskap

Det ble desverre ikke noe innlegg igår. Da jeg skulle hente prinsessen var formen hennes blitt dårligere, og kroppen var full i prikker. En tur på legevakten bekreftet mistanken min om vannkopper. Idag har hun igjen fått feber, og hun ligger for det meste på fanget mitt. Jeg nyter hvert sekund hun vil ligge i ro og bare kose - kan ikke huske sist det skjedde.

Fredagen ble vellykket, og bursdagsbarnet ble svært overrasket. Lørdagen våknet jeg tidlig med et smil om munnen. Det er fint å kunne glede andre, vise at man setter pris på dem.





I dagene framover skal jeg bare være mor på fulltid, pleie min syke datter.




Ønsker deg en fortsatt god søndag!


1 kommentar:

  1. ble kjempe overasket, og hadde en kjempekoselig kveld med gode venner =) satte veldig pris på det =) verdens beste vertinne =)

    SvarSlett