mandag 24. januar 2011

Lengter etter våren ...

Jeg lengter etter sommer og sol. Jeg drømmer om lange lyse dager. Jeg gleder meg til å kunne ha vinduene åpne til langt på kveld. Kjenne lukten av vår. Høre barnelatter i gatene. Se blomstene springe ut igjen. Kunne gå barbeint. Spise frokost på kaien. Våkne til fuglesang!

Men vinteren er fin den også, kanskje litt lang. Når julen er over og pakket vekk begynner jeg alltid å drømme om sol og sommer. Prinsessen er også begynt å spørre om når det blir sommer, hun har store planer for alt hun skal gjøre.


Den skjønne seilbåten er det Den gode feen som har laget. Den passer perfekt i spisestuen, og matcher gardinene helt. 




Med disse vårlige bildene ønsker jeg deg en god uke !!!





PS. Ønsker lillebror, som bor i Barcelona, tilykke med 21 årsdagen idag !!!!

1 kommentar: