mandag 6. februar 2012

Sprek pute

Jeg liker farger, og ofte fører en farge med seg flere. Akkurat denne uken kjenner jeg at det er godt med litt farger, neste uke kan jeg være lei. Puten kjøpte jeg i sommer, og jeg hadde helt glemt den, helt til jeg måtte opp på loftet for å hente noe helt annet. En sprek pute kan man si. 


Uglepute fra Kremmerhuset, sprek pute fra Marimekko & svart/hvit pute fra Tine K

Enn så lenge får puten bli. Med dette innlegget deltar i jeg Potrinas utfordring





- Jeanette -


5 kommentarer:

  1. Stilig pute å vasen er jo vare skjønn. En av mine favoritter:-) utrolig mange fine inn innlegg, soverommet var jo bare lekkert.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  2. En meget fresh pute ja!
    Digger den jeg:)

    SvarSlett
  3. Oj den var sprek ja, men også utrolig stilig!:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Herlig med farger! Man får følelsen av at varmere tider nærmer seg :)

    SvarSlett
  5. Stilig og sprek pute. Skikkelig frisk! Blir glad av slike farger :)
    Ønsker deg en fin torsdag! snart helg :)
    Klem Tonje

    SvarSlett