søndag 26. juni 2011

Her bor Lykkeliten

Da var endelig de siste detaljene på barnerommet ferdig. Med litt baktanker inviterte jeg pappa på middag, og vips så var klesgreinen hengt opp. Jeg er så fornøyd, og Lykkeliten ligeså. 

Klesgreinen har jeg sett på flere blogger, og jeg bare elsker å dra naturen i interiøret. Det myke mot det hvite og stramme er fantastisk og gjør hele rommet. Jeg er litt usikker på om jeg skal bruke gøtt eller naturtråd, så foreløpig har jeg bare brukt vanlig hyssing. 





Klokken 01:30 i natt landet Lykkeliten på norsk jord, og det var deilig å se henne igjen. Hun har badet hver dag, spist is, sunget karaoke og bare kost seg. 





Ønsker deg en fortsatt flott søndagskveld. Her blir det film fra sofakroken.


2 kommentarer:

  1. For et søtt barnerom. Skal si klesgreinen din var flott.
    Gjør seg jo ekstra bra med søtt barnetøy på greinen.
    Ha en herlig dag.
    Legger meg som følger hos deg.
    Velkommen innom min blogg.
    klem

    SvarSlett
  2. kanon fint, jeanette. Digget klesgreinen din ;-)
    klem fra weronica

    SvarSlett