lørdag 18. juni 2011

Ferie uten mamma

 Lykkeliten har hatt nedtelling til denne dagen, og endelig idag var den her. Hun ønsket heldigvis at jeg skulle kjøre henne til flyplassen. Jeg fulgte henne til innsjekkingen, vi spiste is, pratet, tok bilder, klemte og vinket hadet. Stolt gikk hun opp rulletrappen, hånd i hånd med mormor, for sin første ferie uten mammaen sin!


Det var tyngre enn jeg trodde, å sende prinsessen alene til Bulgaria. Jeg vet hun er i trygge hender, men det er noe med avstanden visst det plutselig skulle skje noe. Det er mystisk stille her i huset ikveld. Men jeg skal bruke tiden godt - lade batteriene, savne og glede meg til hun kommer hjem igjen allerede neste helg.





Ønsker deg en fortsatt flott lørdagskveld.


1 kommentar:

  1. Hei hei!
    Tøft av deg å sende henne avgårde :)
    Lykke til til deg der hjemme! Hun kommer nok til å kose seg og jeg håper du klarer å nyte "fritiden" litt og lade batteriene som du sier! Jeg er hjemme om du ønsker selskap ;)
    Klem klem

    SvarSlett