tirsdag 15. februar 2011

To skritt bak ...

Jeg leser flere interiørblogger hver dag, og har stor interesse for interiør. Det er mye jeg drømmer om, men desverre er det slik at jeg ikke kan kjøpe alt. Jeg finner MYE inspirasjon i andre blogger, og tenker ofte at jeg kunne ønske. Siden jeg ikke kan kjøpe alt jeg har lyst på, går det ofte en stund før jeg tar steget videre. Jeg må ville ha det nok, være sikker på at det passer inn. Ikke bare kjøpe for å kjøpe.


Men no har jeg da endelig fått kjøpt meg en dymo. Ikke at den var så dyr at jeg måtte spare, men det bare ble slik. Så to skritt bak alle andre interiørblogger - der kommer jeg!!!

Men dymo er jammen meg en artig liten sak, og ikke minst dekorativt.





Ønsker deg en flott tirsdagskveld videre !!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar