søndag 27. november 2011

PomPoms

Jeg er en utålmodig sjel. Jeg får ikke fred før ting er gjort, og ser helst at det ble gjort igår. Så før frokosten idag var jeg igang med å brette pompomèr. 

Er litt usikker på om jeg skal ha en farge til, men foreløpig ble jeg ganske så fornøyd. Dekorativt ble det, og jeg vet om en liten jente som kommer til å bli hoppende glad når hun kommer hjem ikveld. 


Fargene Lykkeliten har plukket ut til bursdagen sin er lilla, grønn og hvit, og jeg har bestilt både kakepynt og sugerør fra Etsy. Superfornøyd med at jeg for en gangs skyld er tidlig ute. 

Julegavene går det heller dårligere med. 





God blåsbortdag ønskes fra meg til deg.
- Jeanette -


4 kommentarer:

  1. Sånne pompoms er så festlige å lage :) Jeg elsker de!

    En fortryllende første advent til deg og dine!
    Her skal vi straks avgårde til Svigers på pinnekjøtt.

    Stor klem
    Maia

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Stilig og gøy! Jeg kan tenke meg den lille prinsessen virkelig ble kjempeglad for alt mammaen hennes har fikset til jentebursdag.

    Jeg håper vi får se flere bilder fra den kommende feiringen.

    Ha en god blåsbort-natt selv. ;)

    (Her flyr søppelkasser, søppel og tv'er rundt i gaten!)

    SvarSlett
  4. Da er favorittene for lysfatutfordringen klare, ta en titt og stem på din favoritt :)
    Fabelaktig ukesstart til deg.
    Maiaklem

    SvarSlett