torsdag 19. mai 2011

17 mai i bilder

17 mai tok luften ut av meg, og de siste dagene har jeg orket svært lite. Jeg har lagt meg samtidig som Lykkeliten, men alikavel klarte jeg å forsove meg til jobb idag. Det skulle vært påbudt med en fridag etter slike hektiske dager, men heldigvis kan vi skimte helgen i det fjerne.

17 mai begynte med frokost på SAS hotellet kl 08:00, hvor vi fikk deilig koldtbord. Etter frokosten så vi på posisjonen og bare koste oss med is & digg. Så bar det videre til lunsj nr 1 i båten til min mor, hvor vi etter et kort opphold måtte haste oss videre til lunsj nr 2 hos min far. Min far lager det flotteste koldtbordet, og det er tradisjon at hele familien samles hos ham etter posisjonen.

Jeg lagde min første Pavlova kake - Nam Nam !!!

Nedenfor kommer et bilderas fra 17 mai - er du klar !!?





Klokken 21:00 stupte både Lykkeliten og jeg i seng, etter en hektisk men veldig koselig dag.





Håper du har hatt en like herlig 17 mai !!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar