lørdag 5. mars 2011

Litt nytt på soverommet

Har du noen gang opplevd at du ser for deg hvordan ting vil se ut, men når du får det på plass så blir det absolutt ikke slik du hadde tenkt deg?! Og noen ganger blir det mye bedre enn hva du hadde sett for deg, rett og slett prikken over ièn.

Slik er det i dette tilfelle. Jeg har sett for meg en billedhylle på soveommet i evigheter. Men forestilte meg aldri at det skulle gjøre hele rommet. Jeg er altså så fornøyd, og håper jeg blir like fornøyd i spisestuen.



Fortsatt mangler det litt småbilder, men jeg har et utgangspunkt. Bildene ble printet ut kl 02:00 inatt, og er veldig midlertidig. Er ennå litt usikker på hvilke bilder jeg vil ha.





Håper du har en strålende helg
Her er det sol, kraftig vind & snø


1 kommentar:

  1. Hei min venn :)
    Takk for koselig kommentar inne hos meg!

    Skjønner godt at du er fornøyd med soverommet. Kjempefint med hvite rammer opp mot den mørke veggen!

    Håper du får en koselig kveld :)

    SvarSlett