tirsdag 25. januar 2011

Indre ro

I 1.5 år har jeg og min datter brukt flere timer daglig, på å komme oss til og fra jobb/barnehagen. Men i begynnelsen av januar begynte jeg i ny jobb - kun 10 minutters kjøring. Jeg har no jobbet i litt over 3 uker, og det er helt fantastisk. Tidligvakt, senvakt, møter etter jobb etc, det spiller ingen rolle. Jeg føler jeg har fått TID I GAVE !!!


Jeg måtte smile litt idag, da jeg tok meg selv i å synge for fullt i bilen på vei hjem. Egentlig var jeg kjempesliten etter en lang dag med jobb & personalmøte. Men da jeg satt i bilen på vei hjem, følte jeg en indre ro. Ingen bekymringer. Ingen irritasjon over lange glatte veier eller kø. Tenk å kunne være hjemme på 10 minutter. Da spiller det ingen rolle da, om man jobber til 14:00 eller 19:00.
Det er rene luksusen.

På vei hjem kjøpte jeg med meg en nydelig tulipanbukett.






Så med disse flotte stemningsbildene fra stuen min ikveld,
ønsker jeg deg en flott tirsdagskveld !


4 kommentarer:

  1. Takk for at du fikk meg til å tenke positivt.. Liker bloggen din, måten du skriver på å stemningsfulle bilder..

    SvarSlett
  2. Veldig fint skrevet, Jeanette :)
    Håper morgendagne blir like fin!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så bra <3 kjekt å lese, og kjempefine bilder, du er flink =)

    SvarSlett